Obecnie realizowane projekty finansowane z Funduszy Unijnych:
Firma QS Zurich w partnerstwie ze Śląską Fundacją Wspierania Rozwoju Społeczno-Zawodowego JUVENTAS oraz z Centrum Doradczo-Edukacyjnym ProEfecto dr Marietta Blachnik-Gęsiarz uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt “Akcja: skuteczna aktywacja” z programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+).
Projekt jest realizowany w okresie od 1 września 2024 do 31 sierpnia 2026 na terenie subregionu północnego województwa śląskiego. Projekt ma na celu wsparcie 360 osób dorosłych (w tym minimum 216 kobiet) zagrożonych wykluczeniem społecznym, w tym osób z niepełnosprawnościami oraz osób pozostających bez zatrudnienia.
Kluczowe cele projektu obejmują:
- zwiększenie zdolności uczestników do wejścia lub powrotu na rynek pracy
- wzrost samodzielności życiowej i społecznej uczestników projektu
- trwałe włączenie społeczne i wzrost aktywności zawodowej u minimum 85% uczestników projektu
- zapobieganie procesom marginalizacji i wykluczenia społecznego poprzez zindywidualizowane wsparcie
Projekt jest skierowany do:
- 360 osób (216 kobiet, 144 mężczyzn) zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym
- w wieku 18 lat i więcej
- zamieszkujących województwo śląskie – subregion północny
W ramach projektu zostaną zrealizowane następujące działania:
- Indywidualne Ścieżki Reintegracji (IŚR): tworzenie spersonalizowanych planów wsparcia dla każdego uczestnika
- szkolenia zawodowe: podnoszenie kwalifikacji w obszarach zgodnych z potrzebami rynku pracy
- doradztwo zawodowe i społeczne: przygotowanie uczestników do powrotu na rynek pracy
- specjalistyczne wsparcie dla osób z niepełnosprawnościami: dostosowanie szkoleń i usług do ich indywidualnych potrzeb.
Dodatkowo zadbamy o kwestie, takie jak:
- stypendia szkoleniowe
- atrakcyjne i dostępne materiały szkoleniowe
- indywidualny plan wsparcia
- ćwiczenia umiejętności społecznych
- pomoc psychologa
- pomoc prawnika
- szkolenia komputerowe
Efektem projektu będzie:
- zwiększenie aktywności zawodowej i reintegracja społeczna 360 uczestników projektu, w tym min. 216 kobiet
- włączenie społeczne i wzrost aktywności społeczno-zawodowej min. 85% uczestników projektu
Dofinansowanie projektu z UE: 5 301 160,82 PLN
Całkowita wartość projektu: 6 236 659,79 PLN
Adres biura projektu: ul. Limanowskiego 15/1, 42-207 Częstochowa
Biuro projektu jest dostępne dla osób z niepełnosprawnościami, w tym dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Budynek biura jest pozbawiony przeszkód architektonicznych. Biuro projektu znajduje się w miejscu łatwo dostępnym komunikacyjnie.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
1. „UPSKILLING HR” realizowany w ramach konkursu Akademia HR - oferta dla operatorów,
numer umowy o dofinansowanie: FERS.01.03-IP.09-0069/23 - QS Zurich Sp. z o.o. jest partnerem projektu.
Wszystkie informacje o projekcie znajdują się na stronie: https://www.upskillinghr.pl/
Puławskie Centrum Przedsiębiorczości w partnerstwie z firmą QS Zurich sp. z o.o realizuje od stycznia 2024r. projekt finansowany z Funduszy Unii Europejskiej (UE) z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) pod tytułem “UPSKILLING HR” Program FERS.00.00 Priorytet FERS.01.00 Działanie FERS.01.03 Numer naboru FERS.01.03-IP.09-0069/23 Zakres interwencji: Wsparcie na rzecz przystosowywania pracowników, przedsiębiorstw i przedsiębiorców do zmian.
Ten projekt jest dla:
- przedsiębiorców i ich pracowników (bez jednoosobowych działalności gospodarczych, które nie zatrudniają pracowników) specjalizujących się w dziale zarządzania zasobami ludzkimi
- pracowników odpowiedzialnych za zarządzanie pracownikami firmy oraz podejmowanie decyzji dotyczących zatrudnienia
- menedżerów lub kandydatów na menedżerów
Projekt kierujemy do wyżej wymienionych osób, które chcą:
- dostosować się do zmian zachodzących na rynku pracy
- zwiększyć umiejętności z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- rozwijać swoją firmę
- podnieść kompetencje swoich pracowników
- zwiększyć konkurencyjność swoich firm
- zrealizować cele biznesowe
Celem głównym projektu jest zwiększenie potencjału zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi firmy w MMŚP i dużych przedsiębiorstwach z terenu całej Polski objętych wsparciem w projekcie poprzez podniesienie kwalifikacji lub kompetencji w obszarze HR niezbędnych do dalszego rozwoju firmy w zmieniających się uwarunkowaniach społeczno-gospodarczych.
#Fundusze Europejskie
Wartość projektu: 9 998 978,00 PLN
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 8 360 978,00 PLN
2. „GOSPODARKA OBIEGU ZAMKNIĘTEGO - NOWE MOŻLIWOŚCI DLA BIZNESU" realizowany w ramach konkursu GOZ - to się opłaca,
numer umowy o dofinansowanie: FERS.01.03-IP.09-0081/23 - QS Zurich Sp. z o.o. jest partnerem projektu.
Wszystkie informacje o projekcie znajdują się na stronie: gozdlabiznesu.pl
Firma ICVC Certyfikacja w partnerstwie z firmą QS Zurich oraz firmą QS Zurich Karolina Turkiewicz uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt “GOSPODARKA OBIEGU ZAMKNIĘTEGO – NOWE MOŻLIWOŚCI DLA BIZNESU” z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
Projekt realizujemy, aby wspierać polskich pracowników, przedsiębiorstwa i przedsiębiorców w przystosowaniu się do zachodzących zmian.
Projekt realizujemy na terenie całej Polski w okresie od 1 marca 2024 roku do 28 lutego 2027 roku.
Projekt kierujemy do:
- przedsiębiorców i ich pracowników z mikro, małych, średnich oraz dużych firm
- pracowników, którzy w ramach swojego stanowiska, będą mogli zaplanować lub wprowadzić rozwiązania gospodarki obiegu zamkniętego w firmie
Projekt kierujemy do przedsiębiorców i ich pracowników, którzy chcą:
- dostosować się do zachodzących zmian
- podnieść kompetencje z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego
- zwiększyć konkurencyjność swoich firm
- rozwijać swoją firmę
- zrealizować cele biznesowe
- przyczynić się do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska poprzez wprowadzenie założeń gospodarki cyrkularnej w firmie
W projekcie weźmie udział 240 przedsiębiorców, a w tym mikro, małe, średnie oraz duże przedsiębiorstwa, i ich 960 pracowników.
Naszym celem jest podniesienie kompetencji polskich przedsiębiorców i ich pracowników w zakresie wprowadzania zmian opartych o założenia gospodarki obiegu zamkniętego lub założenia niskoemisyjności w ich firmach. Chcemy również, aby polskie przedsiębiorstwa dostosowały się do zachodzących zmian, a dzięki temu miały możliwość dalszego rozwoju.
Zapewnione przez nas wsparcie uwzględni potrzeby oraz możliwości uczestników oraz uczestniczek projektu.
Przeprowadzimy:
- aktywną rekrutację uczestników i uczestniczek projektu
- działania mające na celu uświadomić potencjalnym uczestnikom i uczestniczkom projektu korzyści, które płyną z wprowadzenia założeń gospodarki cyrkularnej w firmie
- ankietę sprawdzającą wiedzę z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego
- szkolenia oraz doradztwo z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego
Zadbamy o:
- wsparcie przedsiębiorców w wyborze pracowników, którzy będą uczestniczyć w projekcie
- wsparcie przedsiębiorców w wyborze ścieżki szkoleń
- zapewnienie dostępności szkoleń oraz doradztwa dla osób z niepełnosprawnościami
- zapewnienie równego traktowania w projekcie dla wszystkich jego uczestników i uczestniczek
Efektem projektu będzie nabycie oraz rozwinięcie umiejętności z zakresu gospodarki obiegu zamkniętego przez przedsiębiorców oraz pracowników firm, a tym samym rozwój i dostosowanie się przedsiębiorstw do zmian.
Biuro projektu jest dostępne dla osób z niepełnosprawnościami, w tym dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Budynek biura jest pozbawiony przeszkód architektonicznych. Biuro projektu znajduje się w miejscu łatwo dostępnym komunikacyjnie.
Adres biura projektu: ul. Dźwigowa 3, lokal nr. 3, 01-376 Warszawa
Jeśli uważasz, że projekt lub nasze działania są niezgodne z Konwencją o prawach osób z niepełnosprawnością (KPON) sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), możesz to zgłosić za pomocą:
- poczty tradycyjnej, w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa,
- skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (adres skrytki: /MIR/SkrytkaESP) lub Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (adresy skrytek: /PARP/SkrytkaESP oraz /PARP/kancelariaPARP)
#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE
Wartość projektu: 9 568 526,00 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 9 568 526,00 zł
3. “STACJA: NOWE OTWARCIE” realizowany w ramach konkursu: Wsparcie firm w okresowych trudnościach,
numer umowy o dofinansowanie: FERS.01.03-IP.09-0121/23 - QS Zurich Sp. z o.o. jest liderem projektu.
Wszystkie informacje o projekcie znajdują się na stronie: https://stacjano.pl/
Firma QS Zurich w partnerstwie z fundacją “Puławskie Centrum Przedsiębiorczości” (PCP) uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt “STACJA: NOWE OTWARCIE” z programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
Projekt realizujemy, aby wspierać polskich pracowników, przedsiębiorstwa i przedsiębiorców w przystosowaniu się do zachodzących zmian.
Projekt realizujemy na terenie całej Polski w okresie od 1 maja 2024 roku do 30 czerwca 2026 roku.
Projekt kierujemy do przedsiębiorców i ich pracowników z małych i średnich firm, w tym osób samozatrudnionych, które zmagają się z chwilowymi trudnościami lub widzą pierwsze oznaki kryzysu i są narażone na te trudności.
Projekt kierujemy do przedsiębiorców i ich pracowników, którzy chcą:
- dostosować się do zachodzących zmian
- poradzić sobie z sytuacją kryzysową w firmie
- dowiedzieć się, jak unikać sytuacji kryzysowych w firmie
- dowiedzieć się, jak reagować na oznaki pojawiającego się kryzysu
- zapewnić swoim firmom dalszy rozwój
- poprawić lub ustabilizować sytuację firmy
- uniknąć potencjalnych sytuacji kryzysowych w przyszłości
W projekcie weźmie udział 172 przedsiębiorców, a w tym małe oraz średnie przedsiębiorstwa, i ich 516 pracowników.
Naszym celem jest podniesienie kompetencji polskich przedsiębiorców i ich pracowników w zakresie rozwiązywania sytuacji kryzysowych w firmie oraz zapobiegania takim sytuacjom odpowiednio wcześniej. Chcemy, aby polskie przedsiębiorstwa dostosowały się do zachodzących zmian, a dzięki temu poradziły sobie z sytuacją kryzysową lub nie były na nią narażone w przyszłości.
Zapewnione przez nas wsparcie uwzględni potrzeby oraz możliwości uczestników oraz uczestniczek projektu.
Przeprowadzimy:
- aktywną rekrutację uczestników i uczestniczek projektu
- doradztwo, w trakcie którego zostanie opracowana diagnoza kondycji przedsiębiorstwa
- wskazanie tematyki, oferowanych w ramach wsparcia w projekcie, usług rozwojowych na podstawie diagnozy powstałej w trakcie doradztwa
- zwrot kosztów wybranych usług rozwojowych
- kontrolę nad odpowiednią realizacją usług rozwojowych
Zadbamy o:
- wybór, dopasowanych do potrzeb danej firmy, usług rozwojowych
- nadzór nad odpowiednią realizacją wybranych usług rozwojowych
- zapewnienie dostępności oferowanego wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami
- zapewnienie równego traktowania w projekcie dla wszystkich jego uczestników i uczestniczek
Efektem projektu będzie nabycie oraz rozwinięcie umiejętności z zakresu radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi i z zagrożeniem wystąpienia takiej sytuacji przez przedsiębiorców oraz pracowników firm, a tym samym rozwój i dostosowanie się przedsiębiorstw do zmian.
Biuro projektu jest dostępne dla osób z niepełnosprawnościami, w tym dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Budynek biura jest pozbawiony przeszkód architektonicznych. Biuro projektu znajduje się w miejscu łatwo dostępnym komunikacyjnie.
Adres biura projektu: ul. Stawy 12, lokal nr. 43, 02-467 Warszawa
Jeśli uważasz, że projekt lub nasze działania są niezgodne z Konwencją o prawach osób z niepełnosprawnością (KPON) sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), możesz to zgłosić za pomocą:
- poczty tradycyjnej, w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa,
- skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej (adres skrytki: /MIR/SkrytkaESP) lub Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (adresy skrytek: /PARP/SkrytkaESP oraz /PARP/kancelariaPARP).
#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE
Wartość projektu: 9 706 840,00 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 9 706 840,00 zł
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Projekty realizowane w perspektywie 2014-2020 pozostające w okresie trwałości:
1. Strony związane z trwałością projektu: Opracowanie i wdrożenie sposobu i standardu obsługi klienta z zakresu przygotowywania dokumentów w sposób dostępny, POWR.04.03.00-00-0140/18:
https://www.jasnostandard.com.pl/ i https://e-jasnostandard.com.pl/ - okres trwałości do 30 kwietnia 2024.
Na ww. stronach znajdują się pełne informacje dotyczące rezultatów projektu.
W ramach działań związanych z okresem trwałości ww. projektu oferujemy dla JST szkolenia z zakresu opracowanych wytycznych i standardów - szkolenia stacjonarne oferujemy odpłatnie, a szkolenia e-learningowe nieodpłatnie na platfomie https://e-jasnostandard.com.pl/.
W celu otrzymania oferty na szkolenia odpatne - prosimy o kontakt mailowy: biuro@qszurich.pl
2. Strona związana z trwałością projektu: Kompleksowy program wsparcia MSP działających w branży opiekuńczej - adaptacja modelu szwedzkiego dla pracowników 50+, WND-POWR.04.03.00-00-0040/20: https://doswiadczonyopiekun.pl/